Devolucions i Garanties

Per sol·licitar una devolució o canvi s'haurà de posar en contacte amb el nostre departament d'atenció a client sat @ arpotelecomunicaciones.es sempre abans de 14 dies de la recepció de l'enviament, un cop rebuda i en un termini màxim de 14 dies li facilitaran un número d'ordre per a aquesta devolució. És obligatori esperar la confirmació i autorització per la nostra part per a procedir a retornar la seva pedido.Una cop la sol·licitud aquest aprovada de devolució de la comanda o producte disposa de 7 dies per fer-nos arribar el producte, superat aquest termini no podrem acceptar la devolució.

 

El producte ha d'estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els accessoris o regals inclosos, si s'escau, ens haurà de fer arribar el producte pel mitjà que vostè vulgui, sent aquestes despeses al seu càrrec.

 

Prèvia comprovació de l'estat del producte, et farem la devolució de diners o el canvi del producte (segons la teva sol·licitud) en una data estimada de 14 dies naturals des de la recepció de l'terminal / producte li canviarem o tornarem (segons la teva sol·licitud) tots els pagaments rebuts de vostè, incloses les despeses de lliurament (amb l'excepció de les despeses addicionals resultants de l'elecció per la seva part d'una modalitat de lliurament diferent de la modalitat menys costosa de lliurament ordinària que oferim).

 

Es retornarà l'import d'acord amb la mateixa modalitat de pagament emprada pel client (en els pagaments en efectiu, el reintegrament de l'import es realitza mitjançant transferència bancària).

1. Feu servir el embalatge original, s'ha de retornar complet amb tot el seu embalatge original, accessoris, manuals, etc.

 

2. Reviseu el producte, assegura't que està en les mateixes condicions de compra, sense marques d'ús, esgarrapades etc.

 

3. Assegureu-vos que està desactivat el Patró de Bloqueig, el compte de Google i l'opció Find my iPhone en productes Apple.

 

4. Inclogui tots els seus accessoris i components originals

 

5. protegeixi el producte amb una caixa o bossa i precíntalo per garantir que no es pateixi danys durant el transport.

 

 

 

Si incompleix alguns d'aquests requisits nostres tècnics rebutjaran la sol·licitud de devolució o canvi, i li retornarem novament el producte amb el càrrec de les despeses generades a vostè incloent la manipulació i costos d'enviament.

GARANTIA

Tots els nostres equips nous disposen d'una garantia de 24 mesos Recondicionats / Outlet, Km0 i terminals d'exposició disposen d'una garantia de 12 mesos i els equips d'ocasió d'una garantia de 6 mesos

Les despeses d'enviament generades per la tramitació de la garantia del producte, tant d'anada com de tornada, aniran a càrrec del Client en cas de voler tramitar aquesta garantia a través de la nostra empresa. També es pot dirigir la tramitació d'aquesta garantia per mitjà del fabricant del producte, si aquesta opció us resulta millor, excepte els Km 0 i Telèfons d'ocasió, que hauran de ser enviats a les nostres instal·lacions.

 

ANUL·LACIÓ DE GARANTIES

 Productes incomplets, o enviats per a la seva reparació en un embalatge no adequat o considerat insuficient segons la naturalesa del producte.

Problemes de programari i / o virus, configuració o connexió incorrecte.

Components danyats o avariats a causa d'excés de temperatura, "Overclock" o utilització de paràmetres de configuració o instal·lació fora dels límits fixats pel fabricant.

Components cremats per sobretensions o sobreintensitats elèctriques.

Articles que presentin signes de manipulació, cargols esgarrapats o deteriorats, trencament, deteriorament o absència de precintes o etiquetes de garantia o de qualsevol etiqueta originalment inclosa en l'article, així com articles que presentin qualsevol tipus de modificació, marques o adhesius no instal·lats pel fabricant.

Articles esgarrapats, colpejats, fracturats, danyats o trencats a causa d'una mala manipulació, manteniment incorrecte, ubicacions inadequades, connexionat incorrecte, errors d'instal·lació, o que hagin estat utilitzats per a fins diferents dels especificats pel fabricant del producte.

Avaries o defectes causats en articles o accessoris fungibles (bateries, etc.) o accessoris (cartrons, manuals, suports de programari, cables, etc.)

Acumulació excessiva de brutícia o partícules estranyes tant a l'exterior com a l'interior del producte, així com productes amb restes o signes d'haver estat exposats a líquids de qualsevol tipus.

 

LA GARANTIA NO COBREIX

Queden exclosos de tota garantia els defectes i deterioraments produïts per fets externs, accidents, principalment accidents elèctrics, per desgast i per utilització no conforme a les instruccions de Arpo o de l'propi fabricant del producte.

 

S'exclouen igualment els productes manipulats, modificats o reparats pel client o qualsevol altra persona no autoritzada per Arpo.

 

Arpo no es responsabilitza de la informació personal o el programari que contingui qualsevol unitat o suport d'emmagatzematge. El Client es responsabilitza de les dades o informació en el material a reparar i de realitzar les pertinents còpies de seguretat abans de l'enviament a Arpo.

 

Errors en el programari o el maquinari provocats per components addicionals instal·lats pel client. Infecció de virus informàtics, per part de l'Client, en equips, discs durs o disquets de drivers o de programari addicional.

 DESPESES DE SERVEI TÈCNIC A ABONAR PEL CLIENT

En cas que el problema que presenta el producte no sigui cobert per la garantia de la mateixa o quan aquest problema no sigui detectat després d'un període raonable de proves, aquest es retornarà a el client, i el mateix d'abonar les despeses d'enviament, podent a més facturar la mà d'obra emprada en la comprovació o test de l'article suposadament avariat.

 Tarifes de Servei Tècnic:

1 Hora de Mà d'Obra: 35 € (IVA no inclòs)

 

Si us plau, tingues en compte que a l'desprecintar l'article i retirar els protectors que porta de fàbrica seu valor podria veure disminuït, de manera que et demanem que t'asseguris que realment el producte compleix les teves expectatives abans de començar a usar-lo de forma quotidiana i retirar els precintes i protectors que porta de fàbrica. En els casos en què el producte a retornar presenti un desgast, deteriorament o alteració de l'estat en què es va rebre que no s'hagi exclusivament a la seva prova per comprovar el correcte estat i funcionament de la mateixa, el bé patirà una depreciació proporcional al dit desgast, deteriorament o alteració de l'estat que presentava el producte en el moment de la seva recepció. Això és aplicable especialment en el cas d'articles l'ús quotidià porti associat un risc evident de caigudes, cops, impactes, danys per exposició a humitat o altes temperatures o qualsevol altra circumstància susceptible de provocar danys que puguin anul·lar la garantia del producte i que presentin desperfectes que hagin pogut ser provocats per qualsevol d'aquests motius, per mínims que siguin.

 

DESISTIMENT

A aquests efectes, Arpo informa que el Text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris (TRLGDCU) estableix diverses opcions per poder exercir el dret de desistiment …

D'acord amb la legislació vigent, es pot procedir deixar sense efecte el contracte celebrat, sense necessitat de justificar aquesta decisió i sense penalització de cap classe, en un termini de 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia pel client. Per a això s'han de complir les condicions exposades en aquest document.

 

El consumidor només serà responsable de la disminució de valor dels béns resultants d'una manipulació dels mateixos diferent de la necessària per a establir la seva naturalesa, les seves característiques o el seu funcionament.

 

El dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixin a:

a. La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi estat completament executat, quan l'execució hagi començat, amb previ consentiment exprés de l'consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat completament executat per l'empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.

b. El subministrament de béns o la prestació de serveis l'preu depengui de fluctuacions de mercat financer que l'empresari no pugui controlar i que puguin produir-se durant el període de desistiment.

c. El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions de l'consumidor i usuari o clarament personalitzats.

d. El subministrament de béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.

e. El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

f. El subministrament de béns que després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa s'hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.

g. El subministrament de begudes alcohòliques el preu hagi estat acordat en el moment de celebrar el contracte de venda i que no puguin ser lliurades abans de 30 dies, i el valor real depengui de fluctuacions de mercat que l'empresari no pugui controlar.

h. Els contractes en què el consumidor i usuari hagi sol·licitat específicament a l'empresari que el visiti per efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en aquesta visita, l'empresari presta serveis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s'ha d'aplicar a aquests serveis o béns addicionals .

i. El subministrament d'enregistraments sonors o de vídeo precintades o de programes informàtics precintats que hagin estat desprecintats pel consumidor i usuari després del lliurament.

j. El subministrament de premsa diària, publicacions periòdiques o revistes, amb l'excepció dels contractes de subscripció per al subministrament de tals publicacions.

k. Els contractes celebrats mitjançant subhastes públiques.

l. El subministrament de serveis d'allotjament per a fins diferents del de servir d'habitatge, transport de béns, lloguer de vehicles, menjar o serveis relacionats amb activitats d'esplai, si els contractes preveuen una data o un període d'execució específics.

m. El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material quan l'execució hagi començat amb el previ consentiment exprés de l'consumidor i usuari amb el coneixement per part seva de que en conseqüència perd el seu dret de desistiment.

Un cop rebem el / s producte / s, et tornarem els diners segons la forma de pagament que hagis utilitzat:

·          Si vas pagar amb targeta, l'abonament el realitzarem al teu compte en un termini de 48 a 72 hores.

·          Si vas pagar per Paypal, l'abonament el realitzarem al teu compte Paypal.

·          Si el pagament ho vas fer per transferència, et demanarem un número de compte per fer-te l'abonament. Tingues en compte que poden passar fins a 48h hàbils fins que es vegi reflectit en el teu compte bancari.

·          Per a la resta de les formes de pagament, et demanarem un número de compte per fer-te l'abonament.

Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns resultant d'una manipulació dels mateixos diferent de la necessària per a establir la seva naturalesa, les seves característiques o el funcionament.